hirdetés
hirdetés

Eredmény a Bosch komplex tenderén

2010-11-23

A komplex tenderen eredetileg 102 ügynökség indult, 19 került shortlistre 9 győztest választottak a kreatív-, pr- és rendezvényes feladatokra.

Eredményt hirdetett a Bosch a sokak szerint ellendmondásos komplex tenderén. A rendezvényszervező, reklám- és pr-ügynökségek számára a nyáron meghirdetett nyílt pályáztatás első fordulójára összesen 102 ügynökség adta be jelentkezését.

„A shortlistre bekerülő tizenkilenc ügynökségnek mindhárom területen a Bosch számára stratégiai jelentőségű, illetve a mindennapi kommunikációs tevékenység során legfontosabb standard feladatokat kellett megoldania, melyeket szakmai bíráló bizottságunk a kidolgozottság, a minőség, a „Bosch-kompatibilitás” és az egyes feladatokhoz kapcsolódó egyedi szakmai ötletek és kreativitás szempontjai alapján értékelt” – áll a Kreatív Online-hoz eljuttatott sajtóközleményben.

Ezek alapján a Bosch csoport a kreatív munkáit 2011-ben az Artinvent és a Havasi:live végzi, a vállalatcsoport pr-kommunikációjáért egy éven át az LA Communication, a Pressinform, a Sawyer Miller Group és a Szóval Kommunikáció felel, míg a rendezvényszervezés feladatait az Almárium, a Roxer Event & More és a Silouette látja el.

A Bosch a sajtóközleményben kiemeli, hogy „a kommunikációs szakma ilyen mérvű érdeklődését megtisztelőnek tartja” és remélik, hogy az ügynökségek számára sem volt haszontalan egy ilyen megmérettetésen való részvétel.

A Bosch a korábbi Nyolc gyalázatos tender című összeállításunk után jelezte, hogy a tender után szívesen beszélnek a kommunikációs szakmát ennyire megmozgató versenyeztetés körülményeiről. Ficzere Ferenccel, a vállalat regionális kommunikációs igazgatójával jövő héten olvashat interjút a Kreatív Online-on.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés