hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eredmény a szentendrei tenderen

Egy egymilliárd forint összértékű szentendrei projekt kommunikációjára keresett partnert a Pro Szentendre. A városközpont rehabilitációjához kötődő feladatokra három ajánlat érkezett. 

hirdetés

A városfejlesztéssel foglalkozó Pro Szentendre Városfejlesztési nyílt közbeszerzési eljáráson keresett partnert az egymilliárd forint értékű városközpont rehabilitációs programjának kommunikációjára.

A pályázatra három ajánlat érkezett, a Tenders Electronic Daily (TED) azonban csak a nyertes nevét, a közli: a nettó 24,75 millió forintos megbízást a Young & Partners nyerte el.

Ez a cég látja el többek között a hirdetőtáblák kihelyezését, felel a projektről szóló országos és regionális sajtóban megjelenő cikkekért, a tévés, rádiós és internetes kommunikációért, terepbejárással egybekötött és az önálló sajtótájékoztatókért, szórólapokért, a nyitó- és zárórendezvényekért, a lakossági tájékoztatásért és a pr-filmért.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés