Eredmény az NHH 27 milliós kutatási tenderén
Eredményt hirdetett piackutatási tenderén a Nemzeti Hírközlési Hatóság. A lakossági internet- és távközlési szolgáltatás használatot, és a lakossági internethasználatot két cég mérheti fel a hírközlési hatóságnak.
Mindkét lakossági kutatás feladatát az Ariosz nyerte el. A két megbízás összesen több mint 16 millió forintot jelent. Az üzleti felhasználók távközlés-használatának kutatási feladatait a Bellresearch kapta meg, ez 11 milliós megbízást jelent a cégnek.
Az elbírálás során 12-es súlyszámmal a szakmai módszertan, 7-tel az ajánlott ár, és 2-vel a teljesítési határidő számított.
A tenderen indult még a GfK Hungária, a Hoffmann Közvélemény- és Piackutató Intézet, az Ipsos Média-, Vélemény és Piackutató Intézet, a Marketing Centrum OPK, a Medián, és a Tárki Társadalomkutatási Intézet is.
Az Ariosz nem először kap piackutatási feladatot az NHH-tól. A legutóbb az NHH digitális átállással kapcsolatos kutatási feladatait nyerték el.