hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eredmény az NHH 27 milliós kutatási tenderén

A három részfeladatot két cég végezheti el. A távközlési szolgáltatások lakossági és üzleti használatát, és a lakossági internethasználatot kell felmérjék.
hirdetés

Eredményt hirdetett piackutatási tenderén a Nemzeti Hírközlési Hatóság. A lakossági internet- és távközlési szolgáltatás használatot, és a lakossági internethasználatot két cég mérheti fel a hírközlési hatóságnak.

Mindkét lakossági kutatás feladatát az Ariosz nyerte el. A két megbízás összesen több mint 16 millió forintot jelent. Az üzleti felhasználók távközlés-használatának kutatási feladatait a Bellresearch kapta meg, ez 11 milliós megbízást jelent a cégnek.

Az elbírálás során 12-es súlyszámmal a szakmai módszertan, 7-tel az ajánlott ár, és 2-vel a teljesítési határidő számított.

A tenderen indult még a GfK Hungária, a Hoffmann Közvélemény- és Piackutató Intézet, az Ipsos Média-, Vélemény és Piackutató Intézet, a Marketing Centrum OPK, a Medián, és a Tárki Társadalomkutatási Intézet is.

Az Ariosz nem először kap piackutatási feladatot az NHH-tól. A legutóbb az NHH digitális átállással kapcsolatos kutatási feladatait nyerték el.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés