hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ernst & Young - díjazott

Bojár Gábor, a Graphisoft SE elnöke vehette át az Ernst & Young által alapított Az év üzletembere díjat. Tavalyi eredményei alapján elismerést kapott még Kovács Zoltán, a Kirowski vezérigazgatója és Váradi József, a Wizz Air vezetője, a szakma példaképe pedig ifj. Béres József, a Béres Gyógyszergyár elnöke lett.
hirdetés
Az Entrepreneur Of The Year - Az év üzletembere elnevezésű üzleti díjakat Magyarországon negyedik alkalommal adták át, a legjobbakról - tavalyi teljesítésük alapján - egy független bíráló bizottság döntött.

Az üzleti fődíjat Csányi Sándor (2003), Kürti Sándor (2004), Demján Sándor (2005) után Bojár Gábor, a Graphisoft SE elnöke vehette át. A szakember figyelemreméltó vállalatvezetés-technikai elvei, és innovatív, ugyanakkor emberközpontú vállalati kultúrája mellett példamutató, társadalmilag felelős személyiségével nyerte el a bíráló bizottság bizalmát.

A Jövő ígérete elismerést Kovács Zoltán, a Kirowski vezérigazgatója kapta, aki az ítészek szerint az elmúlt hat évben ígéretes vezetői készségekről tett tanúbizonyságot, és újító üzleti megoldásaival kiugró, fenntartható növekedési ütemet produkált vállalkozásában.
Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója a Merész újító titulust viselheti. Az indoklás szerint a közlekedési szektorban 2003 óta egyedülállóan innovatív és merész üzleti megoldásokat vezetett be, emellett magas színvonalú teljesítményeket ért el vállalkozásában.

A Példakép különdíjat az idén ifj. Béres Józsefnek, a Béres Gyógyszergyár elnökének ítélték oda, aki immár hatodik éve tölti be jelenlegi pozícióját. A bizottság szerint érett, következetes és jól szem előtt tartott vezetéstechnikai elveivel érdemelte ki az elismerést.
Bojár Gábor számára még nem ért véget a verseny, hiszen ő képviseli majd Magyarországot az Ernst & Young World Entrepreneur Of The Year gáláján, Monte Carlo-ban. A világszintű megmérettetésen az egyes országok fődíjasai vesznek részt. Hasonlóan a nemzeti versenyekhez, itt is független bírák döntenek majd a legkiválóbb nemzetközi vállalkozó személyéről.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás