hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ernst & Young - pr-ügynökséget kért fel

Full-service kommunikációs tanácsadásra adott megbízást egy pr-ügynökségnek az Ernst & Young tanácsadócég. A Noguchi Porter Novelli már dolgozott a vállalatnak, ugyanis az ügynökség látta el a januári „Az Év Üzletembere” program kommunikációját.
hirdetés

A Noguchi Porter Novellit kérte fel az Ernst & Young a kommunikációs tanácsadói feladatokra, határozatlan időre. A vállalat nem írt ki tendert, hanem az eddigi referenciák alapján kérte fel a Noguchit.

A pr-ügynökség feladata közé tartozik a full-service kommunikációs tanácsadás, illetve az Ernst & Young „Az Év Üzletembere” program kommunikációjának megszervezése is. Ez utóbbi ismerős feladat lesz az ügynökség számára, ugyanis az idei, év eleji rendezvény kommunikációját már ők látták el.

Tavaly az Mmd felelt „Az Év Üzletembere” rendezvény pr-feladataiért.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés