hirdetés
hirdetés
hirdetés

Esomar - magyar kutatócéggel bővült

Az European Society for Opinion and Market Research (Esomar) tagsága magyar kutatócéggel bővült. A kizárólag ajánlás útján bővülő szervezet új magyar tagját a Masmi Hungary piackutató javasolta.
hirdetés
A Hírek Média online piackutatással foglalkozó üzletága, a Maxima KutatóCentrum - 21. magyar vállalatként - belépett az Esomar nemzetközi piackutató szövetségbe. Az 1948-as alapítású Esomar világszerte közel száz országban 4000 taggal rendelkezik. Célja többek között a minőségbiztosítás, és hogy megmutassa a közvélemény-kutatások szerepét a hatékony döntéshozatalban. Az Esomar minden évben elkészíti a Global Market Research Reportot, hogy bemutathassa a legfőbb iparági trendeket.

A tagokat kizárólag ajánlás útján veszik fel, a Maxima KutatóCentrumot a Masmi piackutató cég ajánlotta.

„A tagság előnye számunkra, hogy a szakmai fórumokon, konferenciákon és workshopokon párbeszédet folytathatunk más piackutatókkal, amely nemzetközi tapasztalatszerzésre ad lehetőséget. Emellett fontos hátteret ad az Esomar etikai kódexe is, amelynek nemrég készítették el a speciálisan az online kutatásokra vonatkozó változatát” - mondta el a Kreatív Online-nak Barcza Enikő, a Maxima KutatóCentrum kutatásvezetője.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés