hirdetés
hirdetés
hirdetés

Est Indoor - a GfK-val kutattat

Megbízást adott az Est Indoor a GfK Hungáriának, amely havonta méri a társaság beltéri felületeinek reklámhatékonyságát.
hirdetés

A kutatócég 400 fős reprezentatív mintán online-módon végzi el a felmérést.
A hatékonyságmérés két részből áll, az első szakaszban az indoor-felületen megjelenő kampányok elérési és ismertségi adatainak a mérése a cél, míg a második szakaszban az egyes kampánykreatívok kedveltségének, sikerességének felmérése folyik.

A kutatás emellett méri az egyes hirdetők azonosításának eredményét is. Szintén kiderül, hogy egy-egy kampány az adott időszak alatt hány főt ért el, és hogy a kampány kreatívja mennyire mozgatta meg a célközönséget.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés