Etarget - együttműködik a MediaSales-szel
2008. március 12. 10:32
Együttműködési megállapodást kötött a kattintás alapú online marketinggel foglalkozó Etarget és a MediaSales médiaképviseleti csoport. A két vállalat a közös munkától azt reméli, hogy a keresőmarketinges szolgáltatás könnyebben elérhető lesz a kis- és középvállalkozói (kkv) szektor számára.
Az együttműködésben a közép-kelet-európai kkv-szektorban is jelenlévő MediaSales médiaképviseleti cég segíti hozzá az Etargetet ahhoz, hogy szolgáltatásai ehhez a piachoz is eljussanak. Ezek alapján a MediaSales feladata lesz az Etarget ügyfélkörének bővítése, valamint szolgáltatásainak népszerűsítése, emellett pedig a kattintás alapú hirdetési lehetőség megismertetése a potenciális ügyfelekkel.
Az Etarget szerint a médiaképviseleti cég abban segít, hogy a kattintás alapú keresőmarketinges szolgáltatásokat az olyan cégek is igénybe tudják majd venni, amelyek nem rendelkeznek online marketing szakemberrel.
A MediaSales és az Etarget közös célja az, hogy az online reklámtortát növeljék olyan új szereplők bevonásával, akik eddig nem, vagy csak kis részben voltak vagy lehettek jelen a hirdetési piacon.
Az Etarget szerint a médiaképviseleti cég abban segít, hogy a kattintás alapú keresőmarketinges szolgáltatásokat az olyan cégek is igénybe tudják majd venni, amelyek nem rendelkeznek online marketing szakemberrel.
A MediaSales és az Etarget közös célja az, hogy az online reklámtortát növeljék olyan új szereplők bevonásával, akik eddig nem, vagy csak kis részben voltak vagy lehettek jelen a hirdetési piacon.
(forrás:
Kreatív Online)