hirdetés
hirdetés
hirdetés

Etarget - együttműködik a MediaSales-szel

Együttműködési megállapodást kötött a kattintás alapú online marketinggel foglalkozó Etarget és a MediaSales médiaképviseleti csoport. A két vállalat a közös munkától azt reméli, hogy a keresőmarketinges szolgáltatás könnyebben elérhető lesz a kis- és középvállalkozói (kkv) szektor számára.
hirdetés
Az együttműködésben a közép-kelet-európai kkv-szektorban is jelenlévő MediaSales médiaképviseleti cég segíti hozzá az Etargetet ahhoz, hogy szolgáltatásai ehhez a piachoz is eljussanak. Ezek alapján a MediaSales feladata lesz az Etarget ügyfélkörének bővítése, valamint szolgáltatásainak népszerűsítése, emellett pedig a kattintás alapú hirdetési lehetőség megismertetése a potenciális ügyfelekkel.

Az Etarget szerint a médiaképviseleti cég abban segít, hogy a kattintás alapú keresőmarketinges szolgáltatásokat az olyan cégek is igénybe tudják majd venni, amelyek nem rendelkeznek online marketing szakemberrel.

A MediaSales és az Etarget közös célja az, hogy az online reklámtortát növeljék olyan új szereplők bevonásával, akik eddig nem, vagy csak kis részben voltak vagy lehettek jelen a hirdetési piacon.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés