hirdetés
hirdetés

EU, MTV - esélyegyenlőségi pályázat

2007-10-29
Az Európai Unió (EU) és a Music Television (MTV) közös pályázatot indított, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a diszkrimináció elleni küzdelem fontosságára. A pályázatra vizuális munkákkal, képpel, videoval és kollázzsal is lehet jelentkezni.
Az EU és az MTV pályázata a 2007 Egyenlő Esélyek Mindenki Számára Európai Év és az ötödik éve folyó „A sokszínűségért. A diszkrimináció ellen.” elnevezésű figyelemfelkeltő kampány része.

A pályázat lényege, hogy a nevezőknek az esélyegyenlőség előnyeire, és a diszkrimináció elleni harc fontosságára kell rámutatniuk a beküldött művekkel, melyek képet, videót és kollázst tartalmaznak, és témájuk a sokszínűség vagy az esélyegyenlőség. 

A pályázat fődíja egy négyezer euró értékű, kétszemélyes utazás egy szabadon választott európai városba. A nevezési határidő december 8-ika, a győztest december 17-én hirdetik ki.

Az MTV a pályázatot egy szpottal népszerűsíti, mely csak a csatornán fog futni az Egyesült Királyságban, Írországban, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Montenegróban, Németországban, Ausztriában, Svájcban, Olaszországban, Spanyolországban, Franciaországban, Belgiumban, Hollandiában, Dániában, Finnországban, Svédországban, Lengyelországban, Romániában és Portugáliában.

A szpotot a Media Consulta készítette, mely az Európai Bizottság központi PR ügynöksége Berlinben. Szintén a Media Consulta feladata, hogy minden EU tagállamban válasszon egy partnerügynökséget.  2006 novemberéig a Double Decker látta el ezt a feladatot Magyarországon, őket követően pedig a Primetime Communicationst választották ki tenderen, két jelentkező közül.

A szpot megtekinthető itt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés