hirdetés
hirdetés
hirdetés

Euro Effie – Grey negyedszer egymás után

A Grey EMEA (Europe, Middle East & Africa) sorrendben negyedszer lett az Év ügynökséghálózata az Euro Effie díjkiosztón. Még négy másik díjat is bezsebeltek.
hirdetés

A szeptember 17-én Brüsszelben megrendezett EACA (Európai Kommunikációs Ügynökséges Szövetsége) Euro Effie díjátadón a Grey EMEA sorozatban negyedszer nyerte el az „Év ügynökséghálózata” elismerést. Emellett a hálózat egy arany, egy ezüst illetve két bronz Effie-t vihetett haza az FMCG, a gyószeripar és egészségügy valamint az autóipar kategóriákban.

Carolyn Carter, a Grey Group EMEA elnök-vezérigazgatója így nyilatkozott: “A mai kemény üzleti versenyben a hatékony kommunikációval elért márkanövekedés fontosabb, mint valaha. Az évről-évre elért sikereink is azt bizonyítják, hogy ügynökségeink és ügyfeleink között kiváló az együttműködés” – mondta Carter.


2005 óta a Grey Europe, Middle East & Africa 26 Euro Effie díjat nyert, melynek köszönhetően azóta is viseli a régióban a megtisztelő „Év Ügynökséghálózata” címet. A Grey és ügyfelei olyan különböző kategóriában diadalmaskodtak, mint az FMCG, a márka-aktiváció, a márka-revitalizáció, az autóipar, a kiskereskedelem, a szépségipar vagy az egészségügy, valamint speciális díjakat is nyertek a hosszú távú márkahatékonyság, a legjobb kis költségvetésű kampány és a társadalmi felelősségvállalás kommunikáció kategóriákban.


Az idei díjazott Grey munkák:

  • Grey Copenhagen FMCG Gold – „As it should be” – Coca Cola Zero / TV/Cinema
  • Grey London FMCG Silver – „Disappear – The sustainabilty initiative” – Lenor / TV
  • Grey London Pharmaceutical & Healthcare Bonze – „Celebrity testimonials” – Corega / TV
  • Atletico International Barcelona – Automotive Bronze – „Toys” – Seat Altea XL TV/Cinema

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés