hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eurobest 2006 - felkérték az elnököket

Kihirdették az Eurobest Awards 2006 reklámverseny kategóriáinak zsűrielnökeit, a legtöbb munkát Olivier Altmann vezetésével bírálják majd el a zsűritagok.
hirdetés

Az Eurobest reklámversenyen Olivier Altmann két kategóriában is elnököl. A versenyre nevezett televíziós és mozi reklámfilmeket, print hirdetéseket, közterületi reklámokat és rádiós szpotokat a szakember vezetésével bírálja a zsűri, és ő vezeti az idén létrehozott integrált kategóriában benyújtott pályázatok elbírálását is.

Olivier Altmann 2004-től a párizsi Publicis Conseil társelnöke és igazgatótanácsának tagja, 2006-től a cég elnöke nemzetközi szinten is. Pályafutása során rengeteg elismerést kapott, többek között nyert Cannes-ban, a Clio-n, Eurobesten és a D&AD-n.

Az interaktív kategória zsűri elnöke Ingo Fritz, a Nordpol+Hamburg reklámügynökség művészeti igazgatója. A szakember 2000-től a Nordpol+Interaktiv Division kreatívigazgatója és üzletvezető társa. Cannes-ból hétszer távozott Arany Oroszlánnal.

Az idei másik új kategória, a direkt témakör nevezéseit Fred Koblinger, a PKP Proximity és a BBDO Holding Austria cégek vezetője bírálja el. Cannes-ban már kétszer volt zsűritag, 2005-ben a DM-zsűri elnöke volt.
A tavalyi fesztiválon a zsűri tagjai között volt Kiskádár Tamás, a Publicis korábbi kreatívigazgatója. Arról még nincs információnk, hogy idén lesz-e magyar szakember a zsűritagok között, ugyanis az Eurobest honlapján még nem tették közzé a névsort.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés