hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eurobest - kihirdették a győzteseket

Ahogy tavaly, úgy idén sem jutott egyetlen magyar hirdetés az Eurobest döntőjébe, amelynek egyik oka lehet az, hogy a hazai ügynökségeknek kreativitás szempontjából nem volt túl jó éve - mondta el a Kreatív Online-nak a zsűrizésben résztvevő Kiskádár Tamás, a Publicis kreatívigazgatója.
hirdetés

Kihirdették az idei Eurobest Award győzteseit, ahol magyar pályamű még a shortlistre sem került. Az európai kreatívok megmérettetésén öt kategóriában hirdettek győzteseket, de a nagydíjat csak négyben ítélték oda, a rádió kategóriában nem hirdettek abszolút győztest.

A print kategória Grand Prix-jét a portugál Foote Cone & Belding kapta a Grande Reportagem Magazine kampányáért, a közterületi nevezések közül a Wonderbra hirdetésért a párizsi Publicis Conseil lett az abszolút győztes. A tévé/mozi kategóriában - Karl Lagerfeld H&M kollekciójának reklámjáért - a RAF Stockholm vihette haza a Grand Prix-t, míg az interaktív kategóriában a frankfurti Neue Digital aratott sikert az adidas Y-3 brandjének honlapjáért. Az Év Ügynökségének a TBWAParist választották.

Díjat ugyan nem nyertünk, azonban Magyarország mégsem maradt képviselet nélkül: az Eurobest zsűrijében helyet foglalat Kiskádár Tamás is, a Publicis kreatívigazgatója, aki szerint a verseny színvonala „jó erős átlagos” volt. Mint a Kreatív Online-nak elmondta: több oka is lehet annak, hogy a magyarok még csak a döntőbe sem jutottak. Példaként említette a magas nevezési díjat, a magyar ügynökségek „félszegségét”, de szerinte az is szerepet játszhatott, hogy kreativitás szempontjából nem zártak jó évet a hazai reklámügynökségek.

Mint mondta: a nevezett magyar reklámok közül a 4x4-es Golf jó úttartását demonstráló Volkswagen (Spiderman) hirdetés miatt fáj a szíve, amely szerinte megérdemelte volna a döntőbe jutást.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés