hirdetés
hirdetés

Eurobest - összeállt a rövidlista

2007-11-28
Összesen 1059 pályamű került shorltlistre a rekordszámú, 5333 nevezés közül az európai kreatívokat versenyeztető Eurobest Awardon. A magyar nevezések közül két munka reménykedhet a győzelemben.
Az Eurobest Award rövidlistáira hét kategóriában 37 országból jutottak be a pályázatok. A TV/Cinema kategóriában 179, a Print kategóriában 277, az Outdoorban 200, a Radioban 44, a Direct and Sales Promotion kategóriában 138, a Mediában 101 végül az Interactive kategóriában 120 hirdetés indul a győzelemért.

Egy shortlist még nem állt össze: az Integrated kategória rövidlistáján szereplő ügynökségek nevét november 30-ikán hozzák nyilvánosságra.

Két magyar ügynökség is szerepel a shortlisteken: Print kategóriában a DDB Budapest, Amnesty Internationalnak készített Amnesty Concert című munkája, és Direct & Sales Promotion kategóriában a Leo Burnettnek a Secretnek készített Secretjewel-kampánya.

A régió országai közül a Golden Drumhoz hasonlóan a románok jutottak be a legtöbb, 17 munkával, őket követik a lengyelek és a csehek hét-hét, majd a szlovákok és a szlovének kettő-kettő kreatívval.

Az összeurópai listát Németország messze vezeti 331 művel, majd Franciaország, az Egyesült Királyság és Svédország következik 127, 102 és 100 pályázattal.

A győztesek nevét - köztük az Eurobest 2007 Agency of the Year cím tulajdonosáét - november 30-ikán hozzák nyilvánosságra.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés