hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eurobest Awards - médiaversennyel bővül

Új kategóriát vezet be idén az Eurobest Awards kreatív reklámverseny és fesztivál. Az 1988-ban debütált seregszemle most a kreatív médiahasználat kategóriával bővül.
hirdetés
A rádio, tévé/mozi, print, outdoor, interaktív, direct & sales promóció és integrált megoldások kategóriái mellett ezentúl a kreatív médiahasználatot bemutató munkákkal is versenyezhetnek az ügynökségek az újonnan létrehozott média kategóriában. 

A médiás megmérettetésen - ahogy az már megszokott a legtöbb fesztiválon - a médiastratégiát, -tervezést és kivitelezést értékeli a tizenegy európai médiaszakemberből álló nemzetközi zsűri.

A fesztivál honlapján augusztus végétől lehet regisztrálni a pályaműveket, amelyeket az öt zsűriből álló értékelőbizottság november végén rangsorol Londonban. A shortlistet november 28-án, a végleges eredményeket pedig 30-án hozzák majd nyilvánosságra az Eurobestlive site-ján.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés