hirdetés
hirdetés
hirdetés

Európai online reklámköltés - elérte a nyolcmilliárd eurót

Az Internet Advertising Bureau (IAB) Europa felmérése szerint 2006-ban az európai online reklámköltés elérte a nyolcmilliárd eurót. Az európai országok közül Nagy Britanniában költöttek a legtöbbet online hirdetésre - írja a MarketingWeek.
hirdetés
Az IAB felmérése szerint a 2006-os évben a vizsgált 13 európai ország online reklámköltése elérte a nyolcmilliárd eurót. A számok szerint ezen a téren Nagy Britannia vezet, 39 százalékos szeletet kihasítva a tortából, másodikként Németország következik 22 százalékos részesedéssel. A harmadik dobogós helyet Franciaország szerezte meg 15, majd Hollandia következik hét százalékkal.

A fennmaradó 12 százalékon Spanyolország, Dánia, Belgium, Ausztria, Finnország, Görögország, Szlovénia és Horvátország osztozik - Magyarország nem szerepelt az IAB felmérésében.

Az összesítés azt is megmutatta, hogy a keresőmarketing vezetett a 2006-os költésben 45 százalékkal, 31 százaléka ment el az összegnek grafikus, és 22 százaléka szöveges hirdetésre. A legkevesebbet, 1,6 százalékot pedig emailmarketingre költötték a vizsgált európai országokban.
(forrás: Marketingweek)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés