hirdetés
hirdetés
hirdetés

Év honlapja - díj a legjobb honlapoknak

Lezárult az Év honlapja 2004 online marketingkommunikációs pályázat, amely leginkább a mikro-, valamint a kisvállalatokat mozgatta meg.
hirdetés
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és az Internet Marketing Klub online versenyén a kisvállalati kategória győztese a www.honda.hu címen elérhető microsite lett, amelyet a Carnation készített. A nagyvállalatok közül a legjobb honlapnak járó díjat a CIB Bank kapta meg. A site design feladatait szintén a Carnation intézte. Az ügynökség shortlistes volt az Albacomp oldalaival és saját, ügynökségi site-jával is.

Mikrovállalati kategóriában az árnyékolástechnikával foglalkozó www.jozsa.hu honlap nyert, amelyet a Dr. Web Internet Stúdió készített. A pályázó középvállalatok közül a Főfotó Kft. Photo hall site-ja győzte meg a zsűrit. Az oldalakat a Café Contact készítette. A Kisebbségekért-Pro Minoritate Alapítvány internetes oldala a nonprofit kategória legjobbjaként kapott díjat. A www.csango.hu honlapon a Mirai Interactive dolgozott.

A zsűri négy oldalnak adott különdíjat. A Másmi Stúdió Bt.-t a www.fuggoagy.hu -ért, az I love sushi Kft.-t a www.ilovesushi.hu-ért, az Inter-X Bt.-t a www.miklosaerika.hu site-ért, valamint a WebBusiness Kft.-t a www.webbusiness.hu oldalakért jutalmazta. A versenyen a zsűri a pályaművek tartalmát, designját és a stuktúráját értékelte. Több mint 60 százalékos arányban a mikro-, valamint a kisvállalatok jelentkeztek a versenyre.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (17 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A szervezőkről ennyit: tavaly akartunk nevezni, kerestünk értelmes lehetőséget webversenyre. Ők szerveztek 2001-ben, ha jól emlészem, ezért felvettük velük a
kapcsolatot. Fogalmuk sem volt arról, mikor lesz legközelebb, + mondták, hogy az érdeklődéstől is függ. Miylen megmérettetés az ilyen, ahol alkalmanként beszednek egy
kis pénzt a munkák tényleges öszehasonlítására alkalmatlan kategóriákkal :-) magyar
#
gugliban már a tizedik (biztos az elmúlt 1-2 nap linkjeinek köszönhetően tör fel :)

ha eltekintünk a marketingklub vagy a webmarketing.hu honlap milyenségétől, akkor is még érdekes a zsűri:
http://imk.webmarketing.hu/sites/zsuri.htm
#
3: és a www.webmarketing.hu nyitóoldalán az az intro... mintha még 1996-ot írnánk. Nem? :)
#
1: Igen, ha ilyenre képes csak akik díjat osztogatnak akkor nem tudom van-e értelem.

2: próbáltam keresni a webmarketing.hu honlapra, de a keresőkben például sehol nincs, annak ellenére, hogy ilyen "jó" a domain név.
#
a webmarketing.hu weboldalt tekintve nevetséges, hogy közük van bármihez és "szakértenek".
#
Ennek a kategorizálásnak két ok miatt lehet értelme ebben a formában:
- anyagi lehetőségekhez képest milyen az elkészült weblap
- az adott terület (pl. kisvállalkozások) körében mennyire kiemelkedő a weblap.

A készítő szerepe úgy gondolom a besorolásnál másodlagos.
Az meg, hogy a Honda nálunk kisvállalkozás... Lehet, itt csak 12-en dolgoznak, de anyagi és egyéb lehetőségeik jóval nagyobbak.
#
"A pályázatot benyújthatja vállalkozás vagy magánszemély, aki a honlapot fejlesztette vagy a honlap tulajdonosa, amennyiben a honlap a magyar gazdaság területén
működik."

Ez esetben valószínüleg a nevező (Carnation) a "Kisvállalkozás (10-49 alkalmazott)" opciót választotta, mikor elküldte a jelentkezési lapot, hiszen ennyien
vannak. Így ebben a kategóriában versenyeztek.
Azt mondjuk nem tudom megítélni, hogy a Honda Hungary Kft-nél mennyien vannak, de talán ott sem több százan...

Ez persze csak az én teóriám.
#
Honda weblap a kisvállalati kategóriában...
Inkább nem írom le, mit gondolok.
#
mindenesetre lett vegeredmeny. a dijazottak:
imk.webmarketing.hu
#
Tényleg egy segítőkész rendes gyerek vagyok, de van amiben van határozott véleményem. Falusi értékekkel rendelkező városi harcban edződött megyei szinten mozgó
országos babérokra törő világmegváltó vagyok :)

Nem kell megijedni, ha valaki magára ismer a jellemzéseimből.. de nem is akarom, mert attól nekem jobb nem lesz.

Én is, mint mindenki szeretnék tisztességes munkából megélni...
#
Vagy csak itt az ősz, és kicsit hosszú lett mindenki to do listája...
#
lebro jól beijesztettél pár topikba, azóta senki nem mer hozzászólni :)
#
Önjelölt emberek, akik az Internetből akarnak megélni...
Tagdíjak, drága előadások, stb...
#
Igen, igen.

Állítólag szakemberek, akik szervezik a versenyt, és a kategóriáknak mégsincs semmi, de semmi köze normális értékelési szempontokhoz. Ennyi erővel minden egyéb
reklámversenyen lehetne cégalkalmazott szám szerinti kategória, figyelmen kívül hagyva, hogy filmmel neveznek, vagy print anyagokkal, reklám-reklám :-)
#
Hmmm...pedig én be akartam nevezni a kis honlapomat, hátha, hátha...de, akkor így nem...
Most, tegyük fel, hogy nyerne az én kis honlapom, ezután mit kapna a kreatív fórumán...te "atyaúristen"...!!!!! Biztos, csődbe is menne rögtön...mondjuk így
is oda tart... :))))
#
"4. Kategóriák: A zsűri 4 kategóriában ad ki díjat:
• Mikrovállalkozás (max. 9 alkalmazott)
• Kisvállalkozás (10-49 alkalmazott)
• Középvállalkozás (50-250 alkalmazott)
• Nagyvállalat (250 feletti alkalmazott)"

Egy brand site ez alapján besorolhatatlan, nem is igazán illeszkedik az elképzelésekbe... Most akkor a brand siteok ki vannak zárva?
#
Sziasztok!

http://imk.webmarketing.hu/sites/onlipaly.html
Van valaki, aki szerint érdemes benevezni egy olyan versenyre, amit 2001-ben rendeztek meg utoljára, 2 kategóriában sikerült nyertest kikiáltani (azt is cégalkalmazottak
száma szerint kategorizálva) + 1 különdíjat.

A szervezők honlapja botrányos, publikációt a kreatívon kívül sehol nem láttam az eseményről.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés