hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezek az újságírás jelenlegi trendjei

A Journalismfund és a Transparency International meghívásából idén a Kreatív is részt vehetett (az átlátszós Oroszi Babettel, Kovács Ildivel és Sipos Zoltánnal, valamint a Direkt36-os Pethő Andrással együtt) a lassan Európa egyik legjobb és legfontosabb újságíróeseményévé váló Dataharvest European Investigative Journalism Conference-en Brüsszelben. Nem írok minden előadásról részletes ismertetőt, mert az olvasót nem érdekli, inkább csak a főbb tapasztalataimat foglalom össze. Ezek csak első ránézésre lesznek lesújtóak, és talán inkább a saját frusztrációimat fogják tükrözni, szóval egyáltalán nem azt akarom mondani, hogy a hazai újságírás mindenben nagyon le van maradva. Van, amiben egyáltalán nincsen, de van, amihez érdemes lenne kicsit hozzászabnunk magunkat. 

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés