Fabricius: mitől jó egy kampány?
A kommunikációnak reagálnia kell a környezetre - mondta el véleményét Fabricius Gábor, a Republic kreatívigazgatója a Brandfestivalon. A konferencia előadója szerint jó példa erre a „Többet kellene beszélgetnünk” fősorral futott T-Com kampány. Részletek itt és a Szívlapáton.
A Brandfestivalon blogoló munkatársunk bejegyzésében a felelősség és a boldogság fogalmakat emelte ki Fabricius Gábor előadásából.
A kreatívszakember szerint a T-Com kampányáról azért beszéltek az emberek, mert aktuális volt. Mint arról a Kreatív Online is beszámolt, a ma már T-Home névre váltott T-Com tavaly novemberben indította el azt a sajtó- és közterületi kampányt, ami háromféle kreatívból állt: a képeken egy bántalmazott nő és egy férfi, egy rendőr és egy tüntető, valamint egy roma és egy bőrfejű férfi néz farkasszemet egymással.
A kampány Fabricius Gábor szerint azért volt jó, mert volt márkaüzenete, relevanciája és reagált a környezetre.
A Magyar Telekom az imázskampánnyal nemcsak a Republic szakemberének elismerését gyűjtötte be a Brandfestivalon, hanem Ezüst Diót is kapott a gálaesten. Az elismerés a stratégiai gondolatért járt.
A blogbejegyzés szerint az Ikea nagyágyúja, Inge Juliusson marketingvezető előadása már korántsem illett a fesztiválhoz, mert a márkaépítés helyett arról beszélt, hogy mi az Ikea.