hirdetés
hirdetés
hirdetés

Facebook alkalmazásverseny a Karmamediától

Új magyar Facebook alkalmazások fejlesztésére buzdít a Karmamedia és a Vodafone. Cél a civil szervezetek egy százalékos szja-kampányának segítése.
hirdetés

Tegnap indult és május 15-ig tart a személyi jövedelemadó (szja) egy százalékos kampányához kapcsolódó Karmamedia-projekt, melyet a Vodafone szponzorál.

A projekt „Vodafone App% a civilekért" névre hallgat. Célja, hogy a következő szűk két hónapban a bonyolult játékoktól az egyszerű kvízekig új magyar nyelvű alkalmazások tucatjai jelenjenek meg a Facebookon. Az alkalmazásokban csupán egy közös lesz: egy-egy civil szervezet egy százalékos kampányát segítik.

A verseny névadó szponzora a Vodafone, a vállalat két netbookot és négy okostelefont kínál jutalmul a versenyen résztvevőknek.

További információk a kampány hivatalos blogján http://appszazalek.blog.hu olvashatók, ahol a pályázók tájékozódhatnak azoknak a civil szervezeteknek a listájáról, melyek hozzájárultak, hogy részt vegyenek a programban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés