hirdetés
hirdetés
hirdetés

Facebook-kampányt indít az Ecco cipőgyártó

A dán Ecco cipőgyártó „We are Happy” című kampánya magyar nyelvű Facebook oldallal egészül ki, melyre mosolyméter telepíthető.  

hirdetés

Az Ecco dán cipőgyártó „We are happy” című kampánya magyar nyelvű Facebook oldalán is nyomon követhető. A kampány hírei mellett a felhasználók fotókat is feltölthetnek és telepíthetik a „Smile’o meter” alkalmazást, amely a feltöltött fotók alapján méri a felhasználók boldogságszintjét.

Az Ecco által létrehozott honlap arra keresi a választ, hogy mi teszi boldoggá vásárlóit, akik koppenhágai hétvéért és egyéb nyeremények fejében adnak boldogság-ötleteket 2010. november 10-ig. A promóciót Magyarországon kívül még öt országban, Lengyelországban, Csehországban, Észtországban, Lettországban és Litvániában indították el. A kampány magyarországi pr-ügynöksége a Live PR.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés