hirdetés
hirdetés

Facebookon terjeszkedik a Budapest Airport

2009-11-04
Repülőjegy-foglalásra és útitárskeresésre fejlesztett ki Facebook-alkalmazást egy cég a Budapest Airport megbízásából. Kampány is kapcsolódik hozzá.

Októberben élesedett a megrendelésre készült, hazai fejlesztésű Facebook-alkalmazás, amin két magyar cég, a White Rabbit reklámügynökség és a Digital Natives tendernyerés után dolgozott a Budapest Airport számára.

Az alkalmazást bárki használhatja, aki tagja a Facebook közösségének és szeretne tájékozódni a repülőjegyek árairól, vagy közösen szeretne utazást szervezni az ismerőseivel.

A készítők szerint azért hasznos ez a megoldás, mert egy baráti utazás megszervezésre most már nem e-mailek hosszú sora a legmegfelelőbb: a Facebookon egy felületen lehet megtekinteni, hogy kinek, melyik időpont felel meg a legjobban. Ha megvan a végső dátum, akkor ugyanitt meg lehet vásárolni a jegyeket.

A Digital Natives fejlesztését a White Rabbit kreatívjaival népszerűsíti a Budapest Airport, a kampány főleg online felületeken jelenik meg, de a klasszikus felületek mellett tartalmaz víruskommunikációt, médiahacket, pr-t és speciális Facebook-alkalmazást is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés