hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fellegi cége arculatot tervez a kormánynak

Fellegi Tamás ex-fejlesztési miniszter cége, az Euroatlantic Solutions tervezi Magyarország honlapját és arculatát a milánói világkiállításra. 

hirdetés

Fellegi Tamás volt fejlesztési miniszter, Fidesz-közeli üzletember Euroatlantic Solutions nevű cége nyerte el a Miniszterelnökség hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzését a milánói világkiállításon való magyar részvétel honlapjának és arculatának a megtervezésére. A feladatokért az Euroatlantic Solutionsön kívül a Lounge Design és a Boost Branding nevű cégek indultak, a nyertes cég nettó 23,9 millió forintért végzi a munkát – áll a Közbeszerzési Értesítőben.

Ezért a keretösszegért a honlaptervezés mellett Facebook-oldalt és Youtube-csatornát is létre kell hozni, webdizájnt kell készíteni, a magyar részvétel arculatát is el kell készíteni, valamint az olasz sajtó médiafigyelését is el kell végezni.

Az Euroatlantic Solutions tulajdonosa idén júniustól a Bécsben bejegyzett, 2012-ben alapított EuroAtlantic Solutions Beteiligungs GmbH, amely a Hvg cikke szerint Fellegi cége. A magyar cég ügyvezetője Fellegi mellett Róna Gábor György.

Nem ez az első kommunikációs közbeszerzés, amelyet Fellegi cége nyer meg. Korábban a Kocka-projekt kommunikációs feladatait vitték.

Az Euroatlanticról 2009-ben, a Heti Válasz infocenteres felvásárlásakor már írtunk. Akkor azt írtuk, hogy az első Orbán kormány alatt az akkor Fellegi irányítása alatt álló Euroatlantic 750 millió forintért szerződött az Informatikai Kormánybiztosság kommunikációs feladatainak ellátására. Az Euroatlantic csapatáról a cég honlapján lehet többet tudni

(forrás: Kreatív Online, Közbeszerzési Értesítő)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Indult még a Design Lufi is, meg a Fiktív Plans és a Never Existed, de végül nem ők nyertek.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés