hirdetés
hirdetés
hirdetés

Félmilliárdos tender a kormánytól

Reklám-, média- és online feladatokra keres partnert a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium. A megbízás értéke nettó 480 millió forint. 

hirdetés

A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) karácsonyra az unió soros elnökségéhez kapcsolódó tenderrel rukkolt elő, szilveszterkor pedig egy általános kommunikációs megbízásra szóló felhívást jelentetett meg a Tenders Electronic Daily-n.

A kiírás szerint a nyertessel kötendő 12 hónapos vállalkozási keretszerződés média-, reklám és online feladatok elvégzésére szól. A bruttó 600 millió, vagyis nettó 480 millió forintos megbízás része tehát média- és márkakommunikációs stratégia kidolgozása, médiakampányok tervezése, médiavásárlás, kampányok utóértékelése és kutatások elkészítése, kreatív marketingkommunikációs stratégia és márkakommunikáció tervezése, kreatívtervezés, kreatív megvalósítás és gyártás, rendezvényszervezés és egyéb BTL tevékenység tervezése, megvalósítása.

Az alkalmasság feltétele, hogy az előző három évből a közbeszerzés tárgya szerinti szolgáltatásból származó árbevételnek összesen el kell érnie a nettó 800 millió forintot, és ebből legalább az egyik évben meg kell haladnia a nettó 400 millió forintot.

A kiíró azt is elvárja, hogy a vizsgált három évben a kreatívügynökségi szolgáltatásból származó, a médiatervezés és –vásárlás, valamint a print produkció díja nélküli árbevételnek a nettó 50 millió forintot kell elérni és legalább egy évben meg kell haladnia a nettó 25 millió forintot.

A BTL-ügynökségi szolgáltatásra vonatkozóan nettó összesen 300 milliós forgalmat várnak, ebből legalább egy évből nettó 150 milliót.

Az alkalmasság minimumkövetelménye 2008-ból és 2009-ből

— összesen legalább két darab, egyenként legalább nettó 80 millió forint értékű, és az előzőeken túli két darab, egyenként nettó 10 és 30 millió forint közötti értékű, legalább három darab országos médiumban megjelentetett kampányreferencia

— összesen legalább két darab, egyenként nettó 10 millió forintot meghaladó és két darab egyenként nettó kettő-négymillió forint közötti értékű (médiatervezés és vásárlás nélkül), saját fejlesztésű, eredeti (nem adaptált) kommunikációs koncepciójú reklámkampány teljesítésére vonatkozó referencia

— legalább egy darab, legalább egy márka kommunikációs feladataira vonatkozó eredeti referenciamunka, amely az alábbi hazai szakmai megmérettetések egyikén díjat nyert (a rövidlistára való felkerülés nem számít díjnak): Arany Penge, Effie; vagy díjat nyert az alábbi nemzetközi szakmai versenyek bármelyikén (itt a rövidlistára kerülés is számít): Golden Drum, Euro Effie, Epica, New York Festivals, Clio, Cannes Lions, Golden Hammer —legalább két darab webfejlesztési (minimum nettó kétmillió forint értékben) és legalább két darab online médiavásárlási tevékenységre vonatkozó referencia, amelyek közül legalább egy nettó 2,5-5 millió forint értékű és legalább egy nettó ötmillió forintot meghaladó értékű, amelynek része az alább felsorolt tevékenységek közül legalább egy tevékenység: online médiavásárlás és online kampány megtervezése, kivitelezése; közösségi média, web2 kampány tervezése és kivitelezése; lakossági kommunikációs webdesign, arculat és bannertervezés; alternatív online eszközök, honlapfrissítés, online hírlevél folyamatosan egy éven keresztül

—legalább három darab, egyenként minimum nettó 25 millió forint értékű (médiavásárlás és médiatervezés nélkül) egységes megjelenésű, országos rendezvénysorozat lebonyolításáról szóló referencia

Milyen szakemberek kellenek?

- legalább öt fő felsőfokú végzettséggel rendelkező szakember, akik legalább ötéves reklámügynökségi (azon belül legalább két fő senior médiatervező-médiavásárló, két fő ügyfélkapcsolati menedzser, melyből egy fő account director), egy fő stratégiai tervezőgyakorlattal rendelkeznek (kreatív és média stratégiai tervező)

- legalább egy fő felsőfokú végzettséggel és legalább ötéves pénzügyi gyakorlattal rendelkező pénzügyi ügyintéző

- legalább egy fő, felsőfokú végzettséggel és legalább ötéves, BTL területen szakmai gyakorlattal rendelkező BTL senior menedzser

- legalább egy fő, legalább három év tapasztalattal rendelkező online account menedzser

- legalább két fő kreatív státuszú, minimum három év reklámügynökségi gyakorlattal rendelkező szakember

- egy fő online kreatív szakember, három év, online kreatív területen szerzett tapasztalattal.

Médiatervezési szoftverekből pedig legalább három szükséges ezek közül: AGB Nielsen - TeleMonitor és Telespot; Ipsos-GFK Hungária - Nemzeti Médiaanalízis; TNS Media Intelligence – AdexPlus; Ipsos - SpecialPlus közterületi tervező és optimalizáló szoftver, Gemius/Ipsos Audience online közönségmérés

A tárgyalásos eljárásra január 28-ig várják a jelentkezéseket, az ajánlattételi felhívást február 9-ig küldik el a kiválasztott jelentkezők részére.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés