hirdetés
hirdetés

Ferihegy - tender a reklámfelületekért

2007-11-05
Zárt, meghívásos tendert írt ki a Budapest Airport a ferihegyi repülőterek reklámfelületeinek értékesítésére. A 18 meghívott cég közül hárman adtak be ajánlatot, ezeket a héten értékelik - írja a Napi Gazdaság.
A Budapest Airport kihelyezi az eddig általa kezelt ferihegyi reklámfelületek értékesítését. A feladatra egy zárt, meghívásos pályázaton keresik a megfelelő médiacéget: másfél tucat vállalkozást hívtak meg, közülük azonban csak az amerikai Clear Channel, az osztrák Epamedia és az általa nemrég megvásárolt magyar Multireklám, valamint az Europlakat adott be ajánlatot. Ezeket november elején értékelik, majd a pályázóknak prezentálniuk kell. A tender győztesével már novemberben aláírják a szerződést, amely decembertől egy minimum öt éves periódusra szól a Napi Gazdaság értesülése szerint.

A ferihegyi 1-es és 2-es terminálon és a hozzájuk tartozó parkolókban elhelyezett közel 250 hirdetőfelület értékesítéséből a reptér csak tavaly közel 500 millió forintos bevételt könyvelhetett el. A pályázattal kihelyeznék a reklámértékesítést egy nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező céghez, amitől a bevételek növekedését várják.
(forrás: Napi Gazdaság)
hirdetés
hirdetés