hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ferihegy - tender a reklámfelületekért

Zárt, meghívásos tendert írt ki a Budapest Airport a ferihegyi repülőterek reklámfelületeinek értékesítésére. A 18 meghívott cég közül hárman adtak be ajánlatot, ezeket a héten értékelik - írja a Napi Gazdaság.
hirdetés
A Budapest Airport kihelyezi az eddig általa kezelt ferihegyi reklámfelületek értékesítését. A feladatra egy zárt, meghívásos pályázaton keresik a megfelelő médiacéget: másfél tucat vállalkozást hívtak meg, közülük azonban csak az amerikai Clear Channel, az osztrák Epamedia és az általa nemrég megvásárolt magyar Multireklám, valamint az Europlakat adott be ajánlatot. Ezeket november elején értékelik, majd a pályázóknak prezentálniuk kell. A tender győztesével már novemberben aláírják a szerződést, amely decembertől egy minimum öt éves periódusra szól a Napi Gazdaság értesülése szerint.

A ferihegyi 1-es és 2-es terminálon és a hozzájuk tartozó parkolókban elhelyezett közel 250 hirdetőfelület értékesítéséből a reptér csak tavaly közel 500 millió forintos bevételt könyvelhetett el. A pályázattal kihelyeznék a reklámértékesítést egy nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező céghez, amitől a bevételek növekedését várják.
(forrás: Napi Gazdaság)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés