Fiatal dizájnereket vár Cannes
2012-02-01
Fiataloknak szóló dizájversenyt írtak ki a cannes-i reklámfesztivál szervezői. A verseny ugyanúgy működik majd, mint a Young Lions.
Fiataloknak szóló dizájverseny indul a cannes-i reklámfesztiválon - jelentették be a fesztivál szervezői. A versenyt ugyanúgy szervezik meg, ahogy a Young Lions-t is.
A kétfős dizájnercsapatokat egy kitalált vagy valós ügyfél fogja briefelni, majd a duóknak 24 órájuk lesz arra, hogy logót, arculatot tervezzenek az ügyfélnek, és két 150 szavas indoklást is írniuk kell arról, hogy a megvalósítás miért illik a briefbe, és hogy a márkához miért illik az új arculat.
A versenyre 28 év alatti fiatal, reklámügynökségeknél, grafikai stúdióknál dolgozó dizájnerek jelentkezését várják, számos pozíciót megnevezve.
A jelentkezők június 17-én kapják meg a briefeket, 18-án dolgozhatnak vele. A munkákat a fesztivál dizájnkategóriájának zsűrije bírálja majd el.