hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fiatal dizájnereket vár Cannes

Fiataloknak szóló dizájversenyt írtak ki a cannes-i reklámfesztivál szervezői. A verseny ugyanúgy működik majd, mint a Young Lions.

hirdetés

Fiataloknak szóló dizájverseny indul a cannes-i reklámfesztiválon - jelentették be a fesztivál szervezői. A versenyt ugyanúgy szervezik meg, ahogy a Young Lions-t is.

A kétfős dizájnercsapatokat egy kitalált vagy valós ügyfél fogja briefelni, majd a duóknak 24 órájuk lesz arra, hogy logót, arculatot tervezzenek az ügyfélnek, és két 150 szavas indoklást is írniuk kell arról, hogy a megvalósítás miért illik a briefbe, és hogy a márkához miért illik az új arculat.

A versenyre 28 év alatti fiatal, reklámügynökségeknél, grafikai stúdióknál dolgozó dizájnerek jelentkezését várják, számos pozíciót megnevezve.

A jelentkezők június 17-én kapják meg a briefeket, 18-án dolgozhatnak vele. A munkákat a fesztivál dizájnkategóriájának zsűrije bírálja majd el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés