Új kategóriák Cannes-ban
2012-01-05
Január végétől már lehet nevezni a Cannes Lions reklámfesztiválra. A versenyzők két új kategóriára, a branded entertainment-re és a mobile-ra is számíthatnak.
Idén június 17-23 között rendezik meg a Cannes Lions nemzetközi reklámversenyt, a nevezési szakasz január végén indul - hívja fel a figyelmet a megmérettetés hazai képviselője, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).
A versenyre január 12-től lehet regisztrálni, a nevezés pedig január 26-án veszi kezdetét. A nevezési határidő egységesen március 9-e, kivéve a kreatív hatékonyság kategóriát, ahová február 17-ig jelentkezhetnek az ügynökségek.
A Cannes Lions-ön a mobil mellett egy másik új kategória is lesz: a branded entertaimentnél a nevezőknek azt kell majd bemutatniuk, hogyan működtek együtt tartalomszolgáltatókkal, médiatulajdonosokkal, hogy közösen hozzanak létre olyan szórakoztató tartalmakat, amelyekkel sikeresen érték el az adott márka célcsoportját.