hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kategóriák Cannes-ban

Január végétől már lehet nevezni a Cannes Lions reklámfesztiválra. A versenyzők két új kategóriára, a branded entertainment-re és a mobile-ra is számíthatnak.

hirdetés

Idén június 17-23 között rendezik meg a Cannes Lions nemzetközi reklámversenyt, a nevezési szakasz január végén indul - hívja fel a figyelmet a megmérettetés hazai képviselője, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).

A versenyre január 12-től lehet regisztrálni, a nevezés pedig január 26-án veszi kezdetét. A nevezési határidő egységesen március 9-e, kivéve a kreatív hatékonyság kategóriát, ahová február 17-ig jelentkezhetnek az ügynökségek.

A Cannes Lions-ön a mobil mellett egy másik új kategória is lesz: a branded entertaimentnél a nevezőknek azt kell majd bemutatniuk, hogyan működtek együtt tartalomszolgáltatókkal, médiatulajdonosokkal, hogy közösen hozzanak létre olyan szórakoztató tartalmakat, amelyekkel sikeresen érték el az adott márka célcsoportját.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés