hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fidelio Súgó - megjelent a programmagazinja

Új programmagazin jelent meg szeptember 20-án Fidelio Súgó néven. Mint arról már beszámoltunk: a lap kiadására újonnan alakult meg a Fidelio Súgó nevű cég, amelyet a Fidelio Média és az Econet többségi tulajdonában lévő Pesti Est alapított nyár elején.
hirdetés
Egyesült a két kulturális-művészeti programmagazin, a Pesti Est Súgó és a Fidelio Magazin. A Fidelio Súgó nevű kiadvány évente tíz alkalommal, 50 ezer példányszámban jelenik meg országosan.

A 128−160 színes oldalon megjelenő, ingyenesen és országosan terjesztett Fidelio Súgó az alapítók várakozásai szerint új lehetőségeket nyit a kulturális médiapiacon.

A színház, a tánc, az opera, a klasszikus zene, a jazz és a világzene, valamint a múzeumok és a kiállítások világának átfogó és részletes bemutatásával a Fidelio Súgó - lapelődjeihez hasonlóan - az igényes kulturális programokat keresőket célozza meg. A tervek szerint az olvasók minden számban mintegy 1500-2000 kulturális eseményről kapnak alapinformációkat.

A kiadvány ügyvezető-főszerkesztője Zsoldos Dávid, a Fidelio Média irányítója, aki több éves IT-menedzsment, újságírói, rádiós-műsorvezetői tapasztalata mellett a Jeunesses Musicales zenei világszervezet magyar tagszervezetének elnöki tisztét is betölti.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés