hirdetés
hirdetés
Golden Drum

Film shortlist - a magyaroknak nem kell tovább izgulniuk

2007-10-19
Egyetlen magyar televíziós szpot sem szerepel a portorozsi reklámverseny döntőjében. A Golden Drum reklámfesztivál legrangosabb kategóriájában 63 televíziós szpot jutott a shortlistre. A győzteseket az október 19-i díjátadó gálán hirdetik ki.
A 63-as listán a román ügynökségek neve szerepelt leggyakrabban a közép-kelet-európai régióból, de nem sokkal maradtak le a csehek és a lengyelek sem. A románok nyolc tévés szpottal esélyesek díjra, míg a cseh és lengyel ügynökségek összesen hét-hét munkával szerepelnek a legjobbak között. A román ügynökségek közül a díjra esélyes a Starlink Creative Services, a Publicis, a GMP Advertising, az Ogilvy & Mather és a BV McCann Erickson. Ez utóbbi ügynökség az előző évben is jól teljesített, mint a legtöbb pontot szerző ügynökség, megnyerték a Golden Rose díjat. 

A régióból Horvátország, Szlovénia, Szlovákia és Szerbia egy-egy reklámfilmmel képviselteti magát a shortlisten. A magyar ügynökségeknek a tavalyihoz hasonlóan idén sem kell tovább izgulniuk a versenyen.

Beöthy Barbara

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés