hirdetés
hirdetés
hirdetés

Financial Times - a Google vezet a márkarangsorban

A Google a világ legértékesebb márkája, az európai piacon pedig a Nokia vezet a Financial Timesban közzétett márkarangsor szerint. A Millward Brown kutatócég aszerint állította össze a listát, mennyire erősek és mennyi bevételt termelnek az egyes márkák.
hirdetés
A Financial Timesban közölt 2008-as márka-világranglistát a Google vezeti a General Electric és a Microsoft előtt. A Coca-Cola negyedik, az Apple hetedik, a Disney pedig például huszonharmadik a „Brandz Top 100 Most Powerful Brands" rangsorban, amely összeállításakor a márkák iránti attitűd mellett azt is figyelembe vették, hogy a fogyasztók márkák iránti vonzalma mennyiben járul hozzá a márkatulajdonos üzleti bevételeihez. A dobogón nincs változás tavalyhoz képest, amikor a Google az élre állt.

Az európai listát - Nagy-Britanniával együtt - a Nokia, a Vodafone és a BMW hármasa vezeti. Világszinten a Louis Vitton, a Porsche és a Hermčs esetében a legfontosabb a márkanév szerepe a bevételekben, a leggyorsabban pedig a BlackBerry, az Apple és az Amazon értéke növekszik.

A lista szektoronkénti bontásban is elérhető: a legértékesebb söröknek például a Budweiser, a Bud Light és a Heineken bizonyultak. A teljes lista letölthető itt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés