hirdetés
hirdetés
hirdetés

Firefox - megelőzte az Explorert

Az Adverticum adserver fejlesztő-üzemeltető cég júliusi felmérése alapján a legtöbb magyarországi netező már a Firefox böngészőt használja.
hirdetés
Már korábban is érezhető volt a Firefox népszerűségének növekedése, ám a beelőzésre nem számítottak. A Firefox nemrég kijött 3-as verziójú böngészője máris 11 százalékos részesedést mutat, míg a verziószám nélküli böngészőhasználatban a Firefox 48,9 százalékos részesedéssel valamivel az Explorer (46,8%) elé tudott kúszni.

Ez a növekedés a vizsgálat szerint 7 százalékos előrelépést mutat, aminek alapvetően két oka van. Az egyik, hogy a vizsgált időszakban volt a Firefox 3 „a letöltés napja” kampánya, amire a felhasználók és a sajtó különösen odafigyelt. A másik ok lehet, hogy a nyári szabadságolások miatt megnőtt azoknak az internetezőknek az aránya, akik amúgy is fogékonyabban az alternatív megoldásokra. Az Adverticum jelentése alapján elképzelhető, hogy a következő időszakban az arány „helyrebillen”, és az Explorer ismét átveszi a vezető szerepet.

A mérésben 2,4 millió böngésző adatai szerepeltek, amiket július első hetében rögzítettek.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Köszönjük, ma reggel fél 9-kor javítottuk.
#
Az Adverticum nem kutatócég, hanem adserver fejlesztő-üzemeltető cég. Nem mind1 IMHO.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés