Fogászati tanácsadás is része a külföldön futó Budapest-kampánynak
2009-12-17
A Budapest Winter Invitation kampányban résztvevő partnerek kiemelten működnek együtt az Expedia nemzetközi utazási portállal, így a téli forgalomélénkítő kampány ezen a felületen is fut.
December elején, az Expedia nemzetközi utazási portál brit, német, francia, spanyol, olasz, svéd és dán honlapjain is kezdetét vette a Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő kampány. Az oldalakon az érdeklődők külön is foglalhatnak szállást, akciós Malév repülőjegyet, vagy kedvezményes csomagokat, megtekinthetik a partnerek által biztosított kedvezményes egyéb szolgáltatásokat, letölthetik a BWI e-Cardot, valamint tájékozódhatnak Budapest nevezetességeiről és a Téli Fesztivál eseményeiről is.
A BWI e-Card a korábban a szálloda recepcióján átvett papírkártyát váltja fel. Az e-Card a kedvezményt nyújtó partnerek részletes listáját tartalmazza, és a vendég a dokumentum kinyomtatását követően a BWI partnernél bemutatva tudja felhasználni.
Az együttműködéstől a BWI szervezői azt várják, hogy az online utazási portál közvetlen extra forgalmat generál Budapest számára.
Mint ismeretes, a Magyar Turizmus idén negyedik alkalommal szervezi meg a BWI téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja ezúttal is Budapest mint turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése.
A marketingakció együttműködő partnere 19 budapesti három-, 25 négy- és 8 ötcsillagos szálloda, a Magyar Szállodaszövetség, a Magyar Turizmus, a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft., a Malév, a Budapest Airport, az Expedia és egyéb turisztikai szolgáltatók. A csatlakozott partnerek 2010. március 31-ig biztosítanak különböző kedvezményeket, mint a két éjszakát fizet, hármat maradhat, vagy három áráért négyet jelentő szálláskedvezményeket, az ingyenes fogászati konzultációt, autókölcsönzési,vagy éttermi kedvezményt.