hirdetés
hirdetés

Fogyasztói konferencia a tinédzserekről

2008-08-29
A Magyar Fogyasztó Platform (MFP) a 18 évnél fiatalabb korosztályra fókuszáló rendezvényt szervez októberben. Az "Értjük-e, miről beszélnek a fiatalok?" alcímet viselő konferencián szó lesz többek között a kamaszok életmódjáról, fogyasztási és médiahasználati szokásairól.

Október 1-jén Magyar Fogyasztó 18- címmel rendez konferenciát az MFP. Az eseményen Simon András, a Magyar Telekom médiakapcsolati igazgatója felvázolja, mit gondol a XXI. század médiavállalata a felnövekvő médiagenerációról, majd Steigervald Krisztián, a GfK Hungária kutatásvezetője beszél a fiatalok szegmentálásáról, és a berkeikben egyre divatosabb szubkultúrákról, Ságvári Bence szociológus pedig elemzi a szocializációs körülményeiket, többek között a családhoz, divathoz és zenéhez való viszonyukat.

Sas István reklámpszichológus és néhány főleg a kamaszoknak kommunikáló márka (IM, Bravo, Music Television, iPod, Converse) képviselője is előadást tart, ők arról beszélnek, hogy milyen kép él a fiatalokban a márkákról és fordítva, milyennek látják a márkák a 14-18 éves korosztályt. A rendezvényt egy kerekasztal-beszélgetés zárja, melyben a felkért szakemberek, ügynökségi vezetők megvitatják a 18- korosztály eléréséhez szükséges marketingeszközöket.

Szeptember 10-én egy másik rendezvény is a fiatalokkal foglalkozik, méghozzá a 8-14 éves korosztállyal. A Szonda Ipsos ismerteti a Kid.comm című kutatását, ami választ ad a gyerekek egymás közötti kapcsolatrendszerére, a család vásárlási döntéseiben játszott szerepére, fogyasztási és médiahasználati szokásaikra és a reklámhoz való viszonyukra.

A rendezvényen Ranschburg Jenő pszichológus, Mechler János, az Omnicom Media Group (OMG) innovációs igazgatója, Szilády Szilvia, az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) tudományos munkatársa, Pócsik Ilona, a MediaSmart Hungary elnöke, valamint Gábor Zsuzsa, a Szonda Ipsos médiakutatási igazgatója tart előadást.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés