hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gerendai Károly Az év üzletembere

A Sziget alapítója és az Est Media Group résztulajdonosa, Gerendai Károly kapta 2008-ban az Ernst&Young „Az év üzletembere” díját. „A jövő ígérete” Sándor Szandra, a Nanushka designer márka ügyvezetője.
hirdetés

Gerendai Károly, a Sziget Kft. ügyvezető igazgatója,a z Est Media Group résztulajdonosa lett a 2008-as „Az év üzletembere” cím nyertese – derült ki a vasárnapi díjátadón.

„Gerendai Károly üzleti vállalkozásai és tevékenysége meghatározó tényezője az itthoni turizmusnak, Magyarország nemzetközi ismertségének és pozitív megítélésének” – indokolt a zsűri, amelynek elnöke a tavalyi nyertes, Jaksity György, a Concorde vezetője volt.

A többek között a Szigetet, a Balaton Soundot és a VOLT-ot szervező fesztiválcég mellett Gerendai a médiában is aktív: alapító kiadója volt a Wanted, majd WAN2 magazinnak, TV Sziget néven műsorgyártó cégnél producerkedett (ebből a csapatból nőtt ki utóbb a Kultúrház), az elmúlt években pedig részt vett az Est-csoport újjászervezésében, így jelenleg is résztulajdonos az Est-lapokat és a radiocafét üzemeltető Est Media Groupnak.

A „Jövő ígérete” Sándor Szandra, a Nanushka designer márka tervező-ügyvezetője lett. A címet elnyerte már Málnay B. Levente, az akkor a Viva TV-t, most az MTV Networks-t vezető szakember és Kovács Zoltán, a Kirowski vezérigazgatója is.

A „Példakép” címet Esztergályos Jenő, az Apáczai Kiadó ügyvezetője, a „Merész Újító” Losonczi Áron, a fényáteresztő beton feltalálója, a Litracon tulajdonosa kapta.
 

Rendezvény a rendezvényszervezésről
Idén másodszor rendezik meg az Event Expo nevű rendezvény- és háttértechnikai kiállítást, amelyen a többi között hang-, színpad- és vizuális technikával foglalkozó cégek mutatkoznak be. A február 20-21-én tartandó rendezvény ötlete az Index szerint szintén Gerendai Károlyé, a szervezőcégben pedig a Sziget is tulajdonos.

 

(forrás: Kreatív Online, Index)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés