hirdetés
hirdetés
hirdetés

GfK - ismertségkutatás

Érdemes lehet hirdetni a Praktiker volt reklámarcával, Erdei Zsolt bokszolóval, mivel a GfK Hungária kutatása szerint a Forma 1-es világbajnok után ő a legismertebb sportoló Magyarországon.
hirdetés

Elképzelhető, hogy a Praktiker nem vált volna meg reklámarcától, Erdei Zsolt bokszolótól, ha a GfK Hungária előbb közzéteszi a Sztár Monitor toplistát, amelyen Madár a második helyen végzett. A kutatás szerint a német Michael Schumacher a legismertebb sportoló a magyar piacon, de az ismert magyarok között van a Párizs-Dakar rally-versenyen is induló Palik László, a bokszoló Nagy „Csonttörő” János, az úszó Czene Attila, a focista Détári Lajos, Nyilasi Tibor és Gera Zoltán, valamint a vízilabdázó Benedek Tibor is.

Az ismert személyekben kommunikációs lehetőség rejlik, ám a hirdetők ezt nem feltétlen tartják szem előtt. Tavasszal a Praktiker felbontotta a kétéves szerződést Erdei Zsolttal, aki a „Kiütjük az árakat” elnevezésű akciós termékekre utaló reklámszlogent népszerűsítette. A felmérésből most kiderült, hogy Erdei Zsoltot a lakosság 95,5 százaléka ismeri hallomásból.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés