hirdetés
hirdetés
hirdetés

GfK - sztártoplista

A médiaszemélyiségek közül Jáksó László a legismertebb és a vetélkedők házigazdái a legkedveltebbek - derült ki a GfK Piackutató Intézet Sztár Monitor online kutatásából.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Az RTL Klubon látható és a Danubius Rádióban is jelentkező Jáksó László a legismertebb hazai műsorvezető. Őt a magyarországi internetezők 98,3 százaléka ismeri. A showmant a Budapest Televízió műsorvezetője, Anettka követi a rangsorban, annak ellenére, hogy idáig országos televízióban vagy rádióban műsorvezetőként alig szerepelt.

A legpozitívabb visszajelzést két játékmester kapta, a TV2-ös Gundel Takács Gábort és az RTL Klubos Vágó Istvánt 98 százalék ismeri és 70,4 százalék szimpatizál velük.

Az ötödik és hatodik helyen a TV2-ös Csisztu Zsuzsa és Liptai Claudia áll, közülük az utóbbinak pozitívabb a megítélése az 57 százalékos eredménnyel. A két műsorvezetőnőt a lista legmegosztóbb személyisége, Fábry Sándor követi, akit a válaszadók 97,6 százaléka ismer. A showman megosztás-indexe magas az 59 százalékos.

Népszerűek a főzős műsorok házigazdái is: a TV2 adásán receptjeit megosztó Stahl Judit a 12-dik helyen áll, míg a konkurens csatorna házi-séfje, Kaszás Géza a 30-dik, kollégája, Kovács Lázár a 34-dik helyen áll.

A híradósok közül az RTL Klub munkatársa, Szellő István a legnépszerűbb: a 95 százalékos ismertség mellett 32 százalék szimpatizál vele. A komolyabb műfajok képviseletében Friderikusz Sándor a kilencedik helyen áll 96 százalékkal, Szilágyi János a 25-dik helyen szerepel, őt pedig a TV2-ös kollegája, Azurák Csaba követi.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés