hirdetés
hirdetés
hirdetés

GfK, Braun & Partners - CSR a pénz világában

A pénzügyi szektor döntéshozói közül kevesen látják a társadalmi felelősségvállalást (CSR) a stratégia szerves részének - derült ki a GfK Hungária és a Braun & Partners közös felméréséből.
hirdetés

A GfK és a Braun & Partners együttműködésében először készült ágazati felmérés a hazai pénzügyi szektorban tevékeny vállalkozások CSR-helyzetéről és lehetőségeiről. A kutatásból kiderült: a vállalati döntéshozóknak egyelőre csak kis része látja a társadalmi felelősségvállalást a stratégia szerves részének. Jelenleg az ilyen irányú próbálkozások szponzorációs, vagy adományozó tevékenység formájában jelennek meg.

A kutatás szerint a magyar cégek nincsenek jelentős lemaradásban a külföldi vállalatokhoz képest. Egy német felmérés szerint az ottani interjúalanyok kiemelten kezelik a társadalmi felelősségvállalást, ám többségüknél szintén nem képezi a CSR a stratégia integrált részét. A tanulmány 32 pénzügyi vállalkozás, a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) valamint a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) képviselőivel készült mélyinterjúkra épült.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés