hirdetés
hirdetés
hirdetés

GfK, Szonda Ipsos - autóvásárlásról kutatott

Érdemes lenne az autógyártóknak célzottan a 30 év alattiakat megcélozni hirdetésekkel, ugyanis közülük kerül ki a következő egy-két év autóvásárlóinak legnagyobb része.
hirdetés

A GfK Hungária és a Szonda Ipsos PMX nevű felmérése szerint a 18-29 évesek közül sokan terveznek autóvásárlást. Jelenleg a magyar háztartások mintegy 44 százaléka rendelkezik személygépkocsival, ez az adat alig tér el az öt éve mértnél, akkor 43 százalékot számoltak. Míg 2000-ben a megkérdezett háztartások 15 százaléka tervezte, hogy autót vásárol, addig ez az arány 11 százalékra csökkent idén.

Legnagyobb arányban a 18-29 éves fiatalok nyilatkoztak úgy, hogy új autót szeretnének vásárolni. A korosztály mintegy ötöde tervezi, hogy beruház egy új személygépkocsira.

A kutatás szerint Budapesten alacsonyabb az autótulajdonosok aránya, mint vidéken. A fővárosi lakosság 38 százaléka rendelkezik autóval, míg vidéken az ellátottság minden településtípus tekintetében meghaladja a 45 százalékot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés