Globális partnert választott a GM
2012-01-26
A General Motors a Carat médiaügynökséget választotta globális médiapartnerének. A közös munka áprilisban kezdődik.
Az Aegis Csoport bejelentette, hogy a General Motors a Carat médiaügynökséget választotta globális médiapartnerének. Az amerikai autógyártó döntése - melyet a 2011 utolsó negyedévében zajlott teljes ügynökségi felülvizsgálat után hozott meg -, várhatóan évi hárommilliárd dollárnyi médiaköltést érint világszerte a Kantar Media információi szerint.
Az Aegis valamennyi régiójára vonatkozó szerződés előzménye, hogy az Aegis Media és a General Motors 2007 januárja óta Európában már együttműködik.
A globális koordinátor a Carat US New York-i csapata lesz, ők intézik a médiatervezési és -vásárlási, a keresőmarketing, a közösségi média valamint mobil kommunikációs feladatokat.
A közös munka 2012 áprilisában veszi kezdetét. A magyar piacon a tender eredménye a GM és az Aegis csoport együttműködésében nem jelent változást.