hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - túl a horizonton

A „Beyond Horizons”, azaz „A horizonton túl” szlogennel rendezik meg idén a portorozsi Golden Drum reklámversenyt és fesztivált. Az eddigieknél valamivel később kezdődő rendezvény idén először egy nyitott egyetemmel várja a jelentkezőket és az érdeklődőket.
hirdetés
A 14. Golden Drum reklámfesztivált az eddig megszokott október első hete helyett október 14-e és 19-e között rendezik meg a szlovéniai Portorozsban.

Az eddigi fesztiválokhoz képest újdonság, hogy Golden Drum Prologue néven egy vasárnapi nyitott nappal kezdődik a rendezvény. A nyitott napra regisztrációs díj nélkül, bárki ellátogathat, és részt vehet egy nyitott egyetemen, amelyre a fesztivál szervezői várják az előadásokat.

A legérdekesebb, legeredetibb vagy legprovokatívabbnak tartott előadások beküldői egyrészt előadhatják elképzeléseiket a konferencián, másrészt néhány kiválasztott előadó ingyenes regisztrációt kaphat a fesztivál egész idejére.

A portorozsi esemény idén a „Beyond Horizons” szlogen jegyében telik a szervezők szándékai szerint, és a meghívott előadók is a horizont fogalmával foglalkozó kérdéseket boncolgatnak majd, például: mit találhatunk a titokzatos vonal mögött, amely megvonja a látóhatárt, behatárol és inspirál egyben? Téma lesz az is, hogy milyen hatással vannak a reklámszakmára a környezeti, a politikai, a gazdasági, valamint a kommunikációs és a marketing változásai?

Mint azt már korábban megírtuk, az idei Golden Drum nyertesei egy további, interkontinentális versenyre utazhatnak tovább, és két másik regionális reklámverseny - az Asia Pacific AdFest 2007 és az Ibero American FIAP 2007 - díjazottjaival együtt az InterContinental Advertising Cup (ICAC) fődíjáért mérkőzhetnek meg a novemberben, a spanyolországi Valenciában.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés