hirdetés
hirdetés

Golden Drum – magyar sikerek a versenyen

2002-10-21
A Golden Drum reklámversenyen a tavalyi két ezüst dobverő után idén a print kategóriájában két arany dobverőt, film kategóriájában egy ezüst dobverőt, kampány kategóriájában pedig egy arany órát vihettek haza a győztes magyar ügynökségek.

Az Arany dobverő díjat print kategóriában a McCann-Erickson reklámügynökség és a Leo Burnett Budapest vehette át. A McCann Erickson-t a zsűri a Hungerit csirkecombokat népszerűsítő sajtóhirdetéseiért, míg a Leo Burnett-et a Volksbank „A zöld sasok kocsma” és a „Maharadzsa steak house” című reklámjaiért jutalmazta.

A Leo Burnett a komplex kampány kategóriában is nyertes volt, az ügynökség az Electro World kampányáért arany óra díjat kapott. A reklámfesztiválon ezüst dobverővel jutalmazta a zsűri a BBDO gondozásában készült „Őrült” című reklámfilmet, amely a Rispinos terméket népszerűsíti. Idén a legjobb ügynökségnek járó díjat összesítésben a Leo Burnett Prague nyerte, a cseh ügynökség két arany dobbal, egy arany dobverővel, négy ezüst dobverővel és két arany órával zárta a versenyt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés