hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum – magyar sikerek a versenyen

A Golden Drum reklámversenyen a tavalyi két ezüst dobverő után idén a print kategóriájában két arany dobverőt, film kategóriájában egy ezüst dobverőt, kampány kategóriájában pedig egy arany órát vihettek haza a győztes magyar ügynökségek.
hirdetés

Az Arany dobverő díjat print kategóriában a McCann-Erickson reklámügynökség és a Leo Burnett Budapest vehette át. A McCann Erickson-t a zsűri a Hungerit csirkecombokat népszerűsítő sajtóhirdetéseiért, míg a Leo Burnett-et a Volksbank „A zöld sasok kocsma” és a „Maharadzsa steak house” című reklámjaiért jutalmazta.

A Leo Burnett a komplex kampány kategóriában is nyertes volt, az ügynökség az Electro World kampányáért arany óra díjat kapott. A reklámfesztiválon ezüst dobverővel jutalmazta a zsűri a BBDO gondozásában készült „Őrült” című reklámfilmet, amely a Rispinos terméket népszerűsíti. Idén a legjobb ügynökségnek járó díjat összesítésben a Leo Burnett Prague nyerte, a cseh ügynökség két arany dobbal, egy arany dobverővel, négy ezüst dobverővel és két arany órával zárta a versenyt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés