hirdetés
hirdetés
hirdetés

Google - marketingverseny diákoknak

A Google főiskolások és egyetemisták számára hirdetett versenyt: az indulóknak egy kis- vagy középvállalkozás honlapjának forgalmát kell felfuttatni a Google AdWords kulcsszavas hirdetési rendszer segítségével. A megmérettetésen bármilyen felsőoktatásban tanuló diák részt vehet.
hirdetés
A Google a versenyre az egész világról várja a jelentkezőket. A diákoknak négy-hat fős csapatokat kell alkotniuk és a rendelkezésükre bocsátott 200 dolláros AdWords-kuponok segítségével egy olyan, maximum 100 főt foglalkoztató céget és honlapját kell minél ismertebbé tenniük, amelyik nyitott az együttműködésre, és még nincs AdWords-kampánya.

A stratégia kidolgozása után a diákoknak három hetük van a marketingkampány levezénylésére, majd az eredmények kiértékelésére. A kampány sikeres lebonyolítása mellett két jelentést is le kell adniuk a csapatoknak: egyet még a kampány előtt a követendő stratégiáról, és egy másikat a lezárást követően, amely a folytatásra vonatkozó javaslatokat tartalmazza.

A nevezés mindenki előtt nyitott, de főleg a marketinges, reklámmenedzseri, e-kereskedelmi és médiatudományi képzésben részt vevő diákokat várja a Google.

A végső sorrendet mintegy harminc szempontot figyelembe véve alakítja ki az egyetemi tanárokból álló zsűri. A legfontosabb tényezők az oldalletöltések száma, az egy kattintásra jutó költség, az átkattintási arány, a kulcsszóválasztás, a szöveges hirdetés kreativitása, a költségvetés hatékony felhasználása, valamint az előzetes és az összefoglaló jelentések minősége.

A versenyre az egyetemi oktatók regisztrálhatják diákjaikat, legkésőbb február 1-jéig, de a diákok február 10-e és május 24-e között bármelyik három egymást követő héten lebonyolíthatják a kampányt. Az eredményhirdetés júliusban lesz.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés