hirdetés
hirdetés
hirdetés

Google - megvette a DoubleClicket

A Google több mint hárommilliárd dollárért, mintegy 560 milliárd forintnak megfelelő összegért vásárolta meg a DoubleClick online reklámkiszolgáló céget. Az újabb mega-akvizícióval a Google tovább erősít az online hirdetési piacon - írja a Webisztán.
hirdetés
A Youtube másfél milliárd dolláros akvizíciója után - mint azt április 13-án bejelentették - 3,1 milliárd dollárt fizetett a Google a DoubleClickért, amely az amerikai site-okon látható hirdetésekhez, illetve a hirdetések statisztikai kiértékeléséhez nyújt technikai hátteret.

A Google ezzel a webes keresésen kívül egyre több online hirdetési szolgáltatást kínál, a már meglévő AdSense, AdWords és Pay-Per-Action Beta mellett ezentúl a DoubleClickkel is.

A Google mellett az üzlet másik nagy nyertese a DoubleClick eddigi tulajdonosa, a Hellman & Friedman, mely néhány éve egymilliárd dollárért vette meg a céget, amely a tulajdonlásuk alatt éves szinten százmilliós nyereséget termelt.
(forrás: Webisztán)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés