hirdetés
hirdetés
hirdetés

Google-adatok a választásról

A keresési trendek szerint a Jobbikra kerestek rá legtöbben, de az LMP is jó eredményekkel büszkélkedhet. Az SZDSZ eredménye itt is kimutathatatlan.
hirdetés

Az elmúlt közel egy hónap Google-keresési trendjeiben mind az LMP, mind a Jobbik kiemelkedő értékeket ért el riválisaikhoz képest. A "választás 2010" kifejezés a tíz legkeresettebb kifejezés közé tartozott április hónapban. A százas listán megtalálhatók még a "választási eredmények", a "választás", "jobbik", "valasztas.hu" és "lmp" szavak.

A Jobbiknak az elmúlt egy hónap során a keresések tekintetében folyamatosan sikerült maga mögé utasítania a Fideszt, az LMP-t, az MSZP-t és az MDF-et, míg az SZDSZ-re leadott keresések száma nem érte el a kimutatható értéket. A listavezetőkre leadott keresések tekintetében Vona Gábor stabilan a második tudott maradni Orbán Viktor után, akit Mesterházy Attila, Schiffer András és Bokros Lajos követ.

A választások éjszakáján minden párt iránt nagymértékben megnőtt az érdeklődés a Google keresőben, melyet valószínűleg tovább fokozott a kampánycsend meghosszabbodása, így a választók az interneten kutattak az eredmények után. A legtöbb keresés ekkor is a Jobbikra érkezett, ezt követte az LMP majd a Fidesz, míg az MSZP-t csupán fele-, az MDF-t negyedannyian írták be böngészőjükbe.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés