hirdetés
hirdetés

Gőzpárás kreatívokkal a külföldiekért

2010-11-23

Idén 240 millió forint értékben csábítják Budapestre a külföldieket. A Budapest Winter Invitation kampány kreatívfeladatain a Magyar Turizmus tenderén nyertes cég dolgozott. 

A Magyar Turizmus (MT) szervezésében ötödik alkalommal indult el a Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő kampány, amely ezúttal is több szakmai szervezettel közösen valósul meg.

A BWI lényege, hogy a három vagy négy éjszakára érkező vendégek az utolsó éjszakát ingyen kapják, újításként pedig egy kuponokból álló vouchert is átvehetnek a kampányhoz csatlakozott szállodák recepcióján.

„Az idei kampány legnagyobb különlegessége maga az ajánlat: a Budapestre látogatók idén először a város történelmi fürdőinek egyikébe ingyen belépőt kapnak. Mivel a promóció több hónapig tart és médiabüdzsénk véges, az online és offline megjelenéseknél egyaránt az üzenetnek megfelelő formabontó megoldásokra helyeztük a hangsúlyt”- mondta el a Kreatív Online-nak Debreceni János, az MT szeptemberben kinevezett marketingigazgatója.

Az egyes kuponokkal tehát a vendégek egyszeri, ingyenes napi belépőt vehetnek igénybe a Gellért, a Rudas vagy a Széchenyi fürdőben, továbbá kedvezményesen vásárolhatnak Budapest Kártyát és vehetnek részt hajós, illetve buszos városnézésen.

A BWI legfőbb célpiacai: Németország, Egyesült Királyság, Franciaország, Ausztria, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, illetve Benelux államok, Csehország, Szlovákia, Románia, Lengyelország és Oroszország.

Az MT ezekben az országokban népszerűsíti a BWI-t, például a Lasminute.com portállal együttműködésben, online és offline felületeken, valamint a külképviseleteken keresztül. A kampány kreatívanyagát a Cluso készítette, az ügynökséget tenderen választották ki a feladatokra; a többi indulóról nincs információnk. A megjelenéseket az MT médiaügynöksége, a MEC intézte.

A BWI kampány kreatívjai
 

A BWI médiaköltése 240 millió forint, ebből 190 millió a Lasminute.com-mal közös akció, 50 milliót pedig offline kampányokra fordítanak Németországban, az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, Olaszországban és Dániában. Az MT kiemelt stratégiai partnerei a BWI-ben: Malév, Magyar Szállodaszövetség, Budapest Airport, Budapesti Turisztikai Szolgáltató Nonprofit Kft (BTH), Budapest Gyógyfürdői Zrt., Lastminute.com.

A szervezet nemcsak a külföldi, hanem a belföldi vendégforgalmat is élénkíteni, ezért „Feltöltődés itthon” szlogennel november 25-től december 31-ig turisztikai kampányt indított. Az MT célja, hogy az Itthon.hu és a Tourinform.hu oldalakon elérhetővé tegyék a hazai adventi kedvezményes ajánlatait. 

Az akciót november 16-tól népszerűsítik például a BKV buszokon, valamint citylight és 250 óriásplakát is hirdetni fogja a kampányt a fővárosban és a vidéki nagyvárosokban, a kreatívügynökség nevéről egyelőre nincs információnk. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés