hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Gunn Report - esélylatolgatás

Donald Gunn az idei Golden Drumon is szemezgetett a teljes egészében november 1-én nyilvánosságra kerülő Gunn Report esélyesei közül. A Gunn Report többek között a legtöbbet díjazott márkák, ügynökségek és országok listáját közli.
hirdetés
Donald Gunn a versenyben elfoglalt pozíciójuk nélkül említett meg néhány olyan esélyest, akik kategóriájukban akár elsők is lehetnek a Gunn Report hamarosan összeálló listáján.

A 2007-ben legtöbbet díjazott országok közül Gunn Argentínát, Brazíliát, Nagy-Britanniát, az Egyesült Államokat és Japánt, a legtöbb díjat begyűjtött márkák közül pedig az Axe-ot, a Coca-Colát, a Nike-t, a Sonyt és a Volkswagent emelte ki.

A legelismertebb interaktív munkák között az Ikea „Come In to the Closet”-je, és a Nike két kampánya szerepelt, köztük a Nike Plus.

A legtöbbet díjazott interaktív ügynökségi címre a Crispin Porter + Bogusky lehet esélyes.
A hálózati ügynökségek közül a DDB, a BBDO, az Ogilvy, a Saatchi&Saatchi és a TBWA neve merült fel, a legnagyobb díjesőben részesülő ügynökségi irodák közül pedig a DDB London, a Dentsu Tokyo, a Fallon London, a Saatchi&Saatchi New York és a TBWA New York lehet esélyes a lista első helyére.

Mint arról már beszámoltunk, a Gunn Report 2006-os összegzése szerint az év legtöbbet díjazott csapata a DDB London volt. A legtöbbet díjazott tévéhirdetés a „noitulove” című Guinness-szpot volt, amely az Abbott Mead Vickers BBDO London műhelyében készült. A printek közül a DDB London által készített Harvey Nichols kampány volt a legsikeresebb, az országok versenyét Nagy-Britannia nyerte, az év hirdetője címet pedig a Volkswagen kapta. A hálózati ügynökségek közül a BBDO Worldwide győzött a pontok alapján.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés