hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gyorsétterem-reklámok - vonzzák a mozilátogatókat

A fogyasztók inkább megnéznek egy filmet, ha az egy gyorsétterem-hirdetéssel van összekötve, mint ha csak a film előzetesét látják. Ezt állítja legalábbis az Integrated Media Measurement Inc. (IMMI) legújabb kutatása - számol be a BrandRepublic.
hirdetés
Az IMMI piackutató vállalat eredményei szerint a fogyasztók inkább beülnek egy filmre, ha annak reklámját egy gyorsétterem hirdetésén belül látták, mint ha csak a film ajánlóját, reklámját látták magában.

Az adatok szerint azok az emberek, akik látták a Burger King televíziós szpotot, melyben a Simpsons mozifilm trailerje is szerepelt, 40 százalékkal több hajlandóságot mutattak a film megtekintésére, mint azok, akik csak a film televíziós, rádiós vagy mozis hirdetését látták.

A kutatócég adatai szerint a megkérdezettek átlagosan hatszor találkoztak egy film televíziós vagy rádiós szpotjával július 4-e és augusztus 9-e között, közülük kilenc százalék nézte meg a filmet. Többen nézték meg viszont azok a filmet, akik a Burger King hirdetésbe „behúzva” is látták a Simpsons-reklámot, ugyanis a megkérdezettek 13,3 százaléka ment el megtekinteni a mozit. Akik pedig a hagyományos filmhirdetések mellett a 7-Eleven amerikai gyorsétterem-hálózat rádiós Simpson-kampányával is találkoztak, azok már kétszer akkora hajlandóságot mutattak a film megnézésére.

Mindezen eredmények annak fényében is érdekesek, hogy például a Viacom nemrég határozta el, hogy nem engedi animációs filmjei karaktereinek felhasználását gyorsétterem-reklámokban.
(forrás: Brand Republic)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés